Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2007 15:43 - За мъжете и жените
Автор: oneman Категория: Забавление   
Прочетен: 8200 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2008 01:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди няколко вечери си легнахме с гаджето ми и се приготвихме за сън. Имах голямо желание да правим секс и започнахме да се докосваме под завивките. Искам да отбележа, че любовната игра не беше едностранна, а взаимна. Скоро вече бях много възбуден и тъкмо да пристъпя към действие, тя ми ми каза: „Скъпи, не ми се прави секс! Искам просто да ме гушкаш!„ , на което аз успях само да я погледна въпросително в очите с много учудено и неразбиращо изражение на лицето. „Вие, мъжете, не може да разберете сексуалните потребности на жените! Имам желание само да се сгуша в теб!„ . Тази нощ не правихме секс. На следващия ден излязохме с нея на пазар в един търговски център. В един магазин тя премери дузина прекрасни рокли и всички и стояха превъзходно. Милата ми приятелка не можеше да избере измежду три от тях. Тогава неочаквано, дори и за мен, й предложих да вземе и трите. Трябваше да видите погледа й. В него се четеше почуда, щастие и вече се забелязваха малки искици сексуална страст. Радостна тя ми каза, че за новите и рокли трябва да премери и няколко чифта подходящи обувки, които струваха около 500 лева. И тук отговорът, които последва от моя страна беше „Разбира се, красавице!„ . Настроението и вече беше много добро. Искрите от преди половин час бяха прераснали в пламъци. Почти бях успял да разруша образа на тези безчуствени същества – мъжете! В очите и се четеше вече животинска страст и образът на мъжете беше тотално променен. С всичките рокли и обувки тя се отправи към касата. „Миличко, знаеш ли, нещо нямам желание да купувам каквото и да е. Не ми се правят покупки.„ Гаджето ми застина на мястото си и ме погледна учудено. Какво ли и минаваше през главата. На лицето и се четеше изненада, объркване и ярост. „Вие, жените, не може да разберете потребностите от покупки на мъжете! Искам просто да ме гушкаш!„ . Последваха няколко много тежки дни. Вече отново спим в едно легло, но май няма да правя секс дълги години. Но чуството в онзи момент в търговския център е незаменимо..."

 


Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cuci - hahaha
24.03.2007 15:49
Много подло и поучаващо и все пак не мисля,че това е начина..
цитирай
2. oneman - Няма начин, за разбереш нещо което ...
24.03.2007 15:51
Няма начин,за разбереш нещо което не искаш,трябва да го изпиташ :))))
цитирай
3. zari - Toва не е ново....
24.03.2007 16:10
уви...
цитирай
4. dusha - :)
24.03.2007 16:11
Браво! Позравления, много добре си постъпил с мацката!:) Вярно, ние жените наистина някога искаме само гушкане, ама... твойта май друго е целяла:) Щом те е завела из магазините... Купуваш нещо и правите секс.... Пич, попаднал си на материалистка!:)
цитирай
5. baraboshi - смени приятелката
24.03.2007 16:12
смени приятелката
цитирай
6. анонимен - хм...
24.03.2007 16:18
...първо я наричаш "гаджето", след това "съпругата"!?!?! какво е девойчето всъщност? иначе е материалистка, ама в дненшо време кой не е?!
цитирай
7. dusha - :)
24.03.2007 16:20
до анонимния: Не слагай всички под общ знаменател, аз не се смятам за материалистка и определено не съм!:)
цитирай
8. анонимен - . . . . ако наистина си на 28 и ако още не ...
24.03.2007 16:26
....ако наистина си на 28 и ако още не си си даваш сметка, колко ясно си е проличало кои са основните приоритети на приятелаката ти в тези две ситуации ....... :)
цитирай
9. анонимен - Ooops......
24.03.2007 17:45
Why i have a felling i alredy red smth like this before??
r u sure that is your own expirience?
цитирай
10. oneman - До анонимният....
24.03.2007 17:50
Можеш да я прочетеш наново ако искаш ....
Анонимен си и в живота за това се правиш тук на интересен
цитирай
11. lemonpie - ***
24.03.2007 17:50
Естествено, че не е негово преживяване. Нали знаете как пътуват линковете и смешките по кю-то.
Ето оригинала
http://bikerz.netissat.bg/viewtopic.php?t=5108

Бъдете творчески, ако се копира, се посочва източник,

Много здраве,
цитирай
12. andreytcho - Аз лично не бих писал за отказ
24.03.2007 18:21
може да има и друга неспомената причина да не прави секс с теб :))) може да ме иска мен?
цитирай
13. oneman - До анонимен
24.03.2007 18:23
Нали се всезнаещ,намери я!
цитирай
14. meto76 - ТАЯ ИСТОРИЯ МНОГО МЕ КЕФИ. НЕ ЗНАМ ...
24.03.2007 18:38
ТАЯ ИСТОРИЯ МНОГО МЕ КЕФИ. НЕ ЗНАМ ЗАЩО.
цитирай
15. sashetu - ..
24.03.2007 19:11
аз пък за първи път чета тази история..
аз също бих казала, че не съм се гаврила така с приятеля ми.. но вие мъжете понякога сте доста наханални.. признавам..
до човека си е пак.. а че искаме гушкане почти постоянно - много вярно.. :))
интереснооо.. :)
поздрави
цитирай
16. анонимен - so sad
24.03.2007 22:45
хубава история за симбиозния принцип. но той не всякога действа. никога не отказвам секс на мъжа си
цитирай
17. cuci - и аз,и аз
25.03.2007 00:35
:))))
цитирай
18. nejnostava - ...
26.03.2007 21:54
сякаш се продава...
цитирай
19. viki11 - Ужасен човек си. Ти си материалист. ...
15.09.2008 00:18
Ужасен човек си.
Ти си материалист. За теб материалното спокойствие е по-важно от нея.
Не съм за материалното, но стиснати мъже не допускам до себе си даже на шега. Щом може да разсъждава така, значи я консумира.
Извинявай, но просто съм права. Дори и да го отричаш десетки години. Докато смъртта ви раздели.
Как може изобщо да ти минават такива мисли през главата. Аз никога не бих легнала с теб в едно легло след такъв подход към нея.
Да, има моменти, в които жените имат нужда просто да бъдат приласкани и обичани. А не експроатирани за секс, удобни и безплатни. Друг е въпросът, че трябва да бъде уточнено навреме, за да не се стига до тежки моменти и за мъжа. Но може да е набрала смелост едва тогава, като те виждам какъв си. Първият път може и така да се е получило.
Ужасена съм от начина ти на мислене. Като материална машина. То и сексът е материална придобивка в известен смисъл. Удобство, както да имаш удобен телефон. ВИнаги подръка.
Какви мъже!
Пак казвам, не съм човек, който се е поддал на материалното, цял живот отстоявам обратното. Затова мнението ми тук много тежи.
Е, ще си намериш секс и другаде, не ти е само тя, определено.
цитирай
20. анонимен - Пич, не те е срам :)
15.09.2008 10:17
Това е преразказана стара интернет- история. Защо се правиш, че ти си я измислил? Ега ти плагиатството :Р
цитирай
21. анонимен - Пич, не те е срам :)
15.09.2008 10:17
Това е преразказана стара интернет- история. Защо се правиш, че ти си я измислил? Ега ти плагиатството :Р
цитирай
22. анонимен - Пич, не те е срам :)
15.09.2008 10:17
Това е преразказана стара интернет- история. Защо се правиш, че ти си я измислил? Ега ти плагиатството :Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oneman
Категория: Забавление
Прочетен: 109813
Постинги: 20
Коментари: 57
Гласове: 117
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930